Wniosek o przyznanie ulgi inwestycyjnej w podatku rolnym
NAZWA USŁUGI
|
Wniosek o przyznanie ulgi inwestycyjnej w podatku
rolnym
|
WYMAGANE DOKUMENTY ORAZ MIEJSCE ICH ZŁOŻENIA
|
1. Wniosek o przyznanie ulgi
2. Zestawienie poniesionych wydatków inwestycyjnych, faktury
potwierdzające zakup lub ich uwierzytelnione odpisy stwierdzające wysokość
poniesionych wydatków,
3. Oświadczenie o niekorzystaniu ze środków publicznych przy
realizacji inwestycji ,
4. Decyzja o pozwoleniu na budowę,
5. Decyzja o oddania budynku do użytkowania,
6. Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc w rolnictwie lub rybołówstwie inną niż pomoc de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie,
7. Sekretariat pokój nr
1, RPO pokój nr 16.
|
OPŁATY
|
Brak opłat
|
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY PRZEZ URZĄD
|
Załatwienie sprawy wymagającej przeprowadzenia postępowania dowodowego
powinno nastąpić bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w ciągu miesiąca,
a sprawy szczególnie skomplikowanej - nie później niż w ciągu 2 miesięcy od
dnia wszczęcia postępowania, chyba że przepisy niniejszej ustawy stanowią
inaczej.
|
SPOSÓB ODWOŁANIA
|
Odwołanie od decyzji wnosi się w ciągu 14 dni od dnia doręczenia
decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Piotrkowie Tryb. za
pośrednictwem Wójta Gminy Ujazd, który wydał decyzję.
|
PODSTAWA PRAWNA
|
Art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 15 listopada 1984r. o podatku
rolnym (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 1892 z późn. zm.), w której podatnikom podatku rolnego przysługuje ulga
inwestycyjna z tytułu wydatków poniesionych na:
1) budowę
lub modernizację budynków inwentarskich służących do chowu, hodowli i
utrzymywania zwierząt gospodarskich oraz obiektów służących ochronie
środowiska,
2) zakup
i zainstalowanie:
a)
deszczowni,
b)
urządzeń melioracyjnych i urządzeń zaopatrzenia gospodarstwa w wodę,
c)
urządzeń do wykorzystywania na cele produkcyjne naturalnych źródeł energii
(wiatru, biogazu, słońca, spadku wód)
- jeżeli
wydatki te nie zostały sfinansowane w całości lub w części z udziałem środków
publicznych.
|
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
|
Nazwa komórki
organizacyjnej
|
Referat Podatków i Opłat
|
Nazwa stanowiska
|
Inspektor ds. wymiaru podatków i pomocy
publicznej
|
Numer pokoju
|
16
|
e-mail
|
k.abramczyk@ujazd.com.pl
|
Numer telefonu
|
44 719 21 29 w. 38
|
- Klauzula RODO
Wyświetlony: 3447
Dodany 18.03.2019 12:17:42 przez Sylwia Jaworska
Autor dokumentu Sylwia Jaworska
Ważny do: bezterminowo
Modyfikacja: 19.03.2019 11:49:40 przez Sylwia Jaworska
Historia zmian [4]