Ustalenie sposobu zagospodarowania terenu i warunków zabudowy dla inwestycji innych niż inwestycje celu publicznego
NAZWA USŁUGI
|
Ustalenie sposobu zagospodarowania terenu i warunków
zabudowy dla inwestycji innych niż inwestycje celu publicznego
|
WYMAGANE DOKUMENTY ORAZ MIEJSCE ICH ZŁOŻENIA
|
Wymagane
dokumenty:
Wniosek o wydanie decyzji o warunkach zabudowy o zawartości określonej w art. 52 ust. 2 w związku z
art. 64 ust. 1 oraz w art. 64 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o
planowaniu i
zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2018r. poz. 1945) oraz
potwierdzenie dokonania opłaty skarbowej, jeżeli jest wymagana.
Miejsce
złożenia wniosku:
Urząd Gminy w
Ujeździe, Plac Kościuszki 6, 97-225 Ujazd, w godzinach pracy Urzędu:
- Sekretariat
( pokój Nr 1 ) lub za pośrednictwem operatora pocztowego
|
OPŁATY
|
Opłata skarbowa
w wysokości 107,00 zł
Decyzje w
sprawach budownictwa mieszkaniowego nie podlegają opłacie skarbowej.
Jednostki budżetowe
i jednostki samorządu terytorialnego zwolnione są z opłaty skarbowej.
Opłatę należy
dokonać w kasie urzędu lub bezgotówkowo na konto:
Banku Spółdzielczego w Białej
Rawskiej na numer: 13 9291 0001
0170 4068 2000 0030
|
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY PRZEZ URZĄD
|
Nie później niż
w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania (złożenia kompletnego
wniosku), przy czym do terminu nie wlicza się terminów przewidzianych w
przepisach prawa do dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia
postępowania, okresu trwania mediacji oraz okresów opóźnień spowodowanych z
winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.
|
SPOSÓB ODWOŁANIA
|
Odwołanie w
terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji, do Samorządowego Kolegium
Odwoławczego w Piotrkowie Trybunalskim, za pośrednictwem Wójta Gminy Ujazd.
|
PODSTAWA PRAWNA
|
- Ustawa z dnia 27 marca 2003r. o
planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2018r. poz. 1945)
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks
postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. 2018r. poz. 2096, ze zm.)
- Ustawa
z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (t. j. Dz. U. z 2018r. poz.
1044, ze zm.)
|
MIEJSCE ZAŁATWIANIA SPRAWY
|
Nazwa
komórki organizacyjnej
|
Referat Planowania Przestrzennego i
Gospodarki Komunalnej
|
Nazwa
stanowiska
|
Podinspektor ds. planowania
przestrzennego
|
Numer
pokoju
|
14
|
e-mail
|
d.koniarz@ujazd.com.pl
|
Numer
telefonu
|
44 719 21 29 wew. 28
|
Załączniki:
1. Wniosek o wydanie decyzji o warunkach zabudowy
Wyświetlony: 2569
Dodany 27.03.2019 14:45:01 przez Sylwia Jaworska
Autor dokumentu Sylwia Jaworska
Ważny do: bezterminowo
Modyfikacja: 15.05.2020 12:59:27 przez Sylwia Jaworska
Historia zmian [3]