Logo BIP

Wersja kontrastowa Pomniejsz Powiększ

Zadaj pytanie Drukuj

Uzyskanie dofinansowania na demontaż i utylizację wyrobów zawierających azbest

NAZWA USŁUGI

 

Uzyskanie dofinansowania na demontaż i utylizację wyrobów

zawierających azbest

 

WYMAGANE DOKUMENTY ORAZ MIEJSCE ICH ZŁOŻENIA


Wymagane dokumenty:

  • Potwierdzenie dokonania zgłoszenia zamiaru budowy (wykonywania robót budowlanych) o których mowa w art.  30  ust.  1  ustawy  z  dnia  7  lipca  1994  r. Prawo  budowlane – dot. dofinansowania usługi polegającej na demontażu wyrobów zawierających azbest.

 

Miejsce złożenia wniosku:

Urząd Gminy w Ujeździe, Plac Kościuszki 6,  97-225 Ujazd,  w godzinach pracy Urzędu:

  • Sekretariat  ( pokój Nr 1 ) lub za pośrednictwem operatora pocztowego

 

OPŁATY

 

Uzależnione od wysokości otrzymanej dotacji.

 

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY PRZEZ URZĄD

 

Nieokreślony, uzależniony będzie od terminu otrzymanej dotacji, rozstrzygnięcia przetargu na wyłonienie firmy, która będzie świadczyła ww. usługi, jak również terminu zawartego w umowie z firmą.

 

SPOSÓB ODWOŁANIA

 

Nie dotyczy

 

PODSTAWA PRAWNA

 

  • Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo Ochrony Środowiska (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 799 z późn. zm.)
  • Program usuwania wyrobów zawierających azbest dla gminy Ujazd zatwierdzony uchwałą Nr XLIV/296/2017 Rady Gminy Ujazd z dnia 27 marca 2017 w sprawie uchwalenia "Programu usuwania i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Ujazd"
  • Uchwała Nr XLIV/296/2017 Rady Gminy Ujazd z dnia 27 marca 2017 w sprawie Regulaminu finansowania zadań z zakresu usuwania i unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Ujazd

 

MIEJSCE ZAŁATWIANIA SPRAWY

Nazwa komórki organizacyjnej

Referat Planowania Przestrzennego i Gospodarki Komunalnej

Nazwa stanowiska

Inspektor ds. ochrony środowiska

Numer pokoju

15

e-mail

r.chwalinski@ujazd.com.pl

Numer telefonu

44 719 21 29 wew. 30

 

Załączniki:

1. Wniosek o demontaż i usunięcie wyrobów zawierających azbest z terenu nieruchomości oraz sfinansowanie tej usługi

 


Wyświetlony: 212

Dodany 26.04.2019 11:43:02 przez Sylwia Jaworska

Autor dokumentu Sylwia Jaworska

Ważny do: bezterminowo

Modyfikacja: 26.04.2019 11:46:22 przez Sylwia Jaworska

Historia zmian [1]

Redaktorzy

Michał Goździk Zadaj pytanie

Tel: 44 7192123 w. 34

Fax:


Darek Koniarz Zadaj pytanie

Tel: 447192123 wew. 29

Fax:


Rafał Chwaliński Zadaj pytanie

Tel: 44 7192123 w. 30

Fax:


Paula Głowacka Baryła Zadaj pytanie

Tel: 44 7192123 w. 24

Fax:


Żaneta Bykowska - Winkiel Zadaj pytanie

Tel: 44 7192123 w. 24

Fax:


Mirosław Michalak Zadaj pytanie

Tel: 447192123 wew. 38

Fax:


Justyna Krawul Zadaj pytanie

Tel: 44 7192123 w. 22

Fax:


Sylwia Jaworska Zadaj pytanie

Tel: 44 7192123 w. 25

Fax:


Grzegorz Dratwa Zadaj pytanie

Tel:

Fax:


Aneta Przybysz Zadaj pytanie

Tel: 44 7192123 w. 24

Fax: